Sniper_camp wrote:
בחצי השני של המאה ה-20 הפכה המילה "כושי" לכינוי פוגעני, ולדעתו של רוביק רוזנטל היא "נחשבת למילה הגזענית הבוטה והמקוממת ביותר באוצר ביטויי הגזענות בשפה.".[2] הדבר נבע בין השאר מהזהות שנוצרה בינו לבין המונחים באנגלית "BAD WORD" או "BAD WORD" (שהיו שנים רבות כינוי גנאי) ו-"BAD WORD" (שהייתה פעם מילה תקינה,[4] אולם בשנות ה-60 של המאה ה-20, עם הצלחת מאבק השחורים בהובלת התנועה האפרו-אמריקאית לזכויות האזרח בארצות הברית לשוויון זכויות, הפך לכינוי לא מקובל).[
translate this and you will see that the word is what it is
You realise everyone can type whatever they want in Wikipedia right?
And why would you type racist stuff here come on you are better then this!