Login to ZARP
|
|
Mytic wrote:
He really pulled the uno reverse card on him men |
|
Login or register to post a reply.
|
Huperchild wrote:
where are my gift ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
J'ai aucun problème avec mon orthographe, car je passe pas TOUT mon temps sur gmod comme un gitan, t'a pas de vie mec sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
Arrête de jouer a gmod et va apprendre le Français à l'écolesinz couldn't wait to withdraw all his ZARPGAMING money to flex on everybody !!!!! non fdp déjà va apprendre à écrire et après parle ![]() |
|
|
ToBeHonest wrote:
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
J'ai aucun problème avec mon orthographe, car je passe pas TOUT mon temps sur gmod comme un gitan, t'a pas de vie mecsinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
Arrête de jouer a gmod et va apprendre le Français à l'écolesinz couldn't wait to withdraw all his ZARPGAMING money to flex on everybody !!!!! non fdp déjà va apprendre à écrire et après parle ![]() apprend les bases du francais avanat de dire ça salle tchoin ![]() |
|
Last Edit: 5 years 2 months ago by sinzz.
|
Sam the Sausage wrote:
Katje wrote:
If you see that as a joke?! Dark humour you have What the hell are you doing with your hand... I swear I saw it in a video of 1944 Haha funny nazi joke! I get it LOL im dead oh my god the humor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
J'ai aucun problème avec mon orthographe, car je passe pas TOUT mon temps sur gmod comme un gitan, t'a pas de vie mecsinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
Arrête de jouer a gmod et va apprendre le Français à l'écolesinz couldn't wait to withdraw all his ZARPGAMING money to flex on everybody !!!!! non fdp déjà va apprendre à écrire et après parle ![]() apprend les bases du francais avanat de dire ça salle tchoin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
ToBeHonest wrote:
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
sinzz wrote:
ToBeHonest wrote:
ToBeHonest wrote:
Arrête de jouer a gmod et va apprendre le Français à l'écolesinz couldn't wait to withdraw all his ZARPGAMING money to flex on everybody !!!!! non fdp déjà va apprendre à écrire et après parle ![]() apprend les bases du francais avanat de dire ça salle tchoin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|