Smol wrote:
Name - What is your in-game name? Smol dong
STEAM-ID - What is your STEAM-ID? I don't have a clue lol
Admins Name - Who banned you/who might it be?
Reason - What is/might be the reason that you got banned?
Server - What server did you get banned from? SSRP
Time - How long were you banned for?
Story - What happened? I said, "beaner" in chat when talking to my friend "Ifreshfruit" because that is a running joke with him. Someone that I wasn't talking to took offense. I would have said sorry to them but I was never given the chance to apologize to the guy. As for my 7 recents, I had been being an asshole to certain people. I'd like to say sorry to Jack bushy, Mr. Pear. and Clarky. (And any of the Oneil members I have been shit-talking.) I'm willing to take a reduction on the ban timer I just wanna have some fun on the server with my free time.
Proof - Any proof on a video/screenshot that clearly shows what happened?
Extra Information - Anything you think may be relevant to your ban.
I'd prefer it if Ezeh didn't handle it please and thank you.
kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers kill niggers