Login to ZARP
Username: Password: Remember me

TOPIC: who is luminant

who is luminant 6 months 6 days ago #569664

actually don't know who this kid is
  • Luminant
  • Luminant's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Ambassador
  • Aimbotter
  • Posts: 223
  • Thank you received: 28
  • Karma: 3
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 6 days ago #569671

Idk. All I know is he's bad at the game.

And an old spice ______
  • SwiiFTz
  • SwiiFTz's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Ambassador
  • Posts: 2182
  • Thank you received: 510
  • Karma: 2
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #569672

SwiiFTz wrote:
Idk. All I know is he's bad at the game.

And an old spice ______
Pretty sure i heard this luminant guy 3-0'ed u
  • Luminant
  • Luminant's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Ambassador
  • Aimbotter
  • Posts: 223
  • Thank you received: 28
  • Karma: 3
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #569677

Luminant wrote:
SwiiFTz wrote:
Idk. All I know is he's bad at the game.

And an old spice ______
Pretty sure i heard this luminant guy 3-0'ed u
Naw man. You've been lied to.
  • SwiiFTz
  • SwiiFTz's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Ambassador
  • Posts: 2182
  • Thank you received: 510
  • Karma: 2
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #569678

SwiiFTz wrote:
Luminant wrote:
SwiiFTz wrote:
Idk. All I know is he's bad at the game.

And an old spice ______
Pretty sure i heard this luminant guy 3-0'ed u
Naw man. You've been lied to.
i have reliable sources
  • Luminant
  • Luminant's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Ambassador
  • Aimbotter
  • Posts: 223
  • Thank you received: 28
  • Karma: 3
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #569684

a fat kid who designs some shitty graphics

also a noob at ssrp



jk pls dont ban me ty
  • sorle
  • sorle's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • ZARP VIP
  • honorary drama hole section moderator
  • Posts: 6440
  • Thank you received: 1538
  • Karma: 49






Ex-TTT Admin x2
Ex-Deathrun Admin
Ex-SSRP Admin x2
Last Edit: 6 months 5 days ago by sorle.
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #570873

Sorle wrote:
a fat kid who designs some shitty graphics

also a noob at ssrp



jk pls dont ban me ty
Pretty accurate dude
  • Luminant
  • Luminant's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Ambassador
  • Aimbotter
  • Posts: 223
  • Thank you received: 28
  • Karma: 3
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 5 days ago #570898

some skid on the internet with bad graphics design

jk
  • Hamzah
  • Hamzah's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Ambassador
  • Bhop Administrator EX ssrp admin
  • Posts: 2330
  • Thank you received: 310
  • Karma: -12
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 4 days ago #570947

Hamzah wrote:
some skid on the internet with bad graphics design

jk
I agree
  • Luminant
  • Luminant's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Ambassador
  • Aimbotter
  • Posts: 223
  • Thank you received: 28
  • Karma: 3
Login or register to post a reply.

who is luminant 6 months 4 days ago #570956

Gud signature designer and friendly at SSRP, kind of shitty at raid XD (M202 is bae)
I RIPed SwiiFT's gluon gun with psg when he +forward+attack toward me lol.
  • Enma
  • Enma's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Ambassador
  • (OOC) Micky: Suck my fat cock
  • Posts: 1336
  • Thank you received: 75
  • Karma: -2
My Steam, clicky!
SORRY MASTER
(Sally)
R47258
R47668
R93617
R15386
R81420
Login or register to post a reply.
Moderators: Morgan, TheXnator, CrankyBot
Time to create page: 0.235 seconds

118 PLAYERS ONLINE

Connect to server View Gametracker DarkRP 1
45/128
online
Connect to server View Gametracker DarkRP 2
7/128
online
Connect to server View Gametracker DarkRP 3
25/90
online
Connect to server View Gametracker Deathrun
0/40
online
Connect to server View Gametracker TTT
25/47
online
Connect to server View Gametracker Bhop
0/32
online
Connect to server View Gametracker Surf
6/50
online
Connect to server View Gametracker Prop Hunt
0/42
online
Connect to server View Gametracker Murder
0/42
online
Connect to server View Gametracker TeamSpeak
10/128
online
Top